MOTUL: NOWE ETYKIETY NA PRODUKTACH

Motul gruntownie przeprojektował etykiety swoich produktów przeznaczonych do silników samochodowych nadając im bardziej nowoczesny wygląd podkreślający najwyższą jakość oznaczonych nimi produktów. Uwypuklone zostały najważniejsze informacje o produkcie i nowy projekt wyraźnie poprawia możliwości zrozumienia ich przez klientów.

Innowacyjne oznakowanie pojawi się w pierwszej kolejności na flagowej linii produktowej Motul 8100 obejmującej wszystkie lepkości, a następnie na seriach produktów Motul 6100, 4100, 4000 oraz Motul Specific. Najwyższy priorytet nadano usystematyzowanemu, przyciągającemu wzrok przedstawieniu głównych informacji na przedniej etykiecie. Uwaga klientów kierowana będzie na dopuszczenia producentów samochodów oraz normy API i ACEA.

Kluczowe zmiany

Nowo zaprojektowana etykieta została podzielona na trzy obszary. W górnej części została umieszczona informacja na temat poszczególnych linii produktowych, odpowiadającego jej produktu oraz powiązanych z nim specyfikacji. Środkowa część zawiera dopuszczenia producentów samochodów oraz normy API i ACEA. W dolnym obszarze etykiety umieszczona została nazwa marki, objętość oraz rodzaj oleju, jak i również przeznaczenie oraz klasa lepkości.

Jak podkreśla Alex Hornoff, Dyrektor Techniczny w Motul Deutschland GmbH, sprawdzona struktura oferty produktów silnikowych firmy została zachowana mimo wprowadzenia nowego projektu etykiety.

– W naszej podstawowej ofercie wciąż posiadamy w 100 procentach syntetyczne oleje silnikowe, oleje Technosynthese oraz mineralne. Oznacza to, że niezależne warsztaty oraz sklepy motoryzacyjne za pomocą zaledwie kilku produktów Motul wciąż mogą spełnić wymagania większości norm oraz dopuszczeń producentów samochodów. Na życzenie klientów nasza podstawowa oferta została uzupełniona o linię produktową Motul Specific – wyjaśnia A. Hornoff.

Dyrektor Techniczny Motul wspomina również, że kolorystyka poszczególnych etykiet pozostaje niezmieniona. Złocistymi etykietami oznaczone są w 100 procentach syntetyczne oleje silnikowe, kolor czerwony zarezerwowany jest dla oleju Technosynthese, niebieski – dla produktów mineralnych, natomiast srebrny – dla linii produktów Specific.

– Nasz nowy projekt etykiet jest innowacyjną aktualizacją, a nie poszerzeniem asortymentu o nowe produkty – podkreśla Alex Hornoff.