OPEL: GT CONCEPT ZWYCIĘZCĄ KONKURSU AUTOMOTIVE BRAND

Ge-Opel-GT-C1

Model GT Concept, gwiazda stoiska Opla na tegorocznym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie, jest przykładem awangardowego wzornictwa w projektowaniu samochodów.

Samochód zdobył także uznanie Niemieckiej Rady Wzornictwa, organizatora prestiżowego konkursu Automotive Brand.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Decyzją jury futurystyczny pojazd sportowy został uhonorowany tytułem „Najlepszy z najlepszych” w kategorii „Koncepcje”. Firma Opel otrzymała także trzy inne pierwsze nagrody: wydarzenie dla dealerów „Misja Astra” również zostało uznane za „najlepsze z najlepszych”, a osobisty opiekun kierowcy Opel OnStar i nowy konfigurator na urządzenia mobilne zwyciężyły w kategoriach „Przyszłość mobilności i części” oraz „Rozwiązania cyfrowe

Mark Adams, wiceprezes ds. wzornictwa w firmie Opel, 29 września na Salonie Samochodowym w Paryżu odbierze nagrodę za Opla GT Concept.

– GT Concept to samochód marzeń, w którym Opel na nowo zinterpretował swoją filozofię „łączenia rzeźbiarskiego artyzmu z niemiecką precyzją”. Reakcje przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Wraz z moim zespołem jesteśmy dumni, że nasze studium samochodu sportowego zostało uhonorowane nagrodą Automotive Brand dla najlepszego samochodu koncepcyjnego 2016 roku — powiedział Mark Adams.

ge-Opel-GT-C2

GT Concept, zaprezentowany po raz pierwszy na marcowych targach motoryzacyjnych, nawiązuje do tradycji kultowego sportowego coupé, czyli pierwszego Opla GT, a jednocześnie wyznacza trendy dalszego rozwoju marki. Imponujący model o muskularnej sylwetce zapowiada przyszłą stylistykę Opla: odważną, emocjonalną i sportową. Studyjny samochód o kompaktowych wymiarach jest awangardowy, a jednocześnie minimalistyczny.

Nagrody za innowacyjność

Nagrodzie za wzornictwo towarzyszyły trzy zwycięstwa Opla w dziedzinie marketingu. Jury przyznało firmie nagrodę „Najlepsze z najlepszych” w kategorii „wydarzenia” za „Misję Astra”. Tak nazywał się premierowy pokaz nowej Astry, który firma Opel zorganizowała dla swoich dealerów. Przedstawiciele dealerów spędzili dwa dni jako „Astranauci”, nocując w 250 futurystycznych namiotach rozstawionych na pustkowiu w hiszpańskich górach Sierra Nevada.

– Zawsze chcemy oferować naszym dealerom coś odmiennego, dlatego też wpadliśmy na naprawdę niezwykły pomysł prezentacji nowej Astry. Dzięki przypominającemu krajobraz księżycowy miasteczku namiotowemu, zlokalizowanemu przy torze wyścigowym, stworzyliśmy wydarzenie, które nie można przeliczyć na żadne pieniądze – powiedziała Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel, ciesząc się z faktu, że ta odważna koncepcja marketingowa zrobiła wrażenie nie tylko na dealerach Opla, ale także jurorach konkursu Automotive Brand.

Ponadto, osobisty opiekun kierowcy Opel OnStar zdobył pierwszą nagrodę w kategorii „Przyszłość mobilności i części”. Jury podkreśliło też znaczenie digitalizacji, przyznając firmie Opel kolejną nagrodę w konkursie Automotive Brand — za mobilny konfigurator, który umożliwia klientom spersonalizowanie wybranego modelu Opla niemal z każdego miejsca.

Automotive Brand jest międzynarodowym konkursem dla marek motoryzacyjnych w dziedzinie wzornictwa. Niemiecka Rada Wzornictwa, powołana w 1953 roku jako fundacja, nagradza produkty i kampanie komunikacyjne wyróżniające się pod względem stylistycznym oraz stara się zwracać uwagę na fundamentalne znaczenie wzornictwa marek w branży motoryzacyjnej.