BP Z PAYBACK NA KOLEJNE LATA – UMOWA PRZEDŁUŻONA

BP_7

Koncern BP, jeden z głównych partnerów PAYBACK, przedłużył umowę z programem na następne lata i zamierza wzmocnić jego rolę w swojej ofercie, wprowadzając kolejne rozwiązania atrakcyjne dla klientów posiadających karty.

Międzynarodowy koncern paliwowy rozpoczął współpracę z PAYBACK w 2009 roku, gdy program był wprowadzany na polski rynek.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


– Stale dążymy do udoskonalania oferty dla klientów, a współpraca z PAYBACK pozwala nam rozwinąć naszą propozycję lojalnościową. Doceniamy nowoczesność i skuteczność rozwiązań marketingowych, takich jak eKupony czy aplikacja mobilna, a nasi klienci bardzo dobrze oceniają możliwość zbierania punktów za zakupy na stacjach BP. Bliska współpraca między nami a Loyalty Partner Polska przy tworzeniu zarówno strategii programu PAYBACK, jak i planowanych przedsięwzięć na kolejne lata zdecydowała o przedłużeniu przez nas umowy. Jestem przekonany, że wspólne aktywności przyczynią się do dalszego umocnienia pozycji BP Europa SE na rynku stacji paliw w Polsce, jak i do ciągłego rozwoju innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez naszego partnera. Jednym z efektów wspólnych działań jest dołączenie do programu partnera społecznego – Pajacyka, z którym BP współpracuje już od 2000 roku – mówi Bartłomiej Szmaj, Dyrektor Marketingu, BP Europa SE, Oddział w Polsce.

– Cieszy nas decyzja BP dotycząca kontynuowania współpracy z PAYBACK. Jest to dla nas świadectwo tego, że program przynosi partnerowi wymierne korzyści. BP jest jednym z głównych graczy na rynku paliwowym: posiada w Polsce ponad 460 stacji, oferuje produkty i usługi najwyższej jakości, wprowadza kolejne innowacje oraz aktywnie wykorzystuje możliwości, jakie daje PAYBACK. Mamy nadzieję, że wsparcie analityczno- konsultingowe z naszej strony oraz narzędzia komunikacyjne pozwolą naszemu partnerowi kontynuować efektywny kontakt z klientem, a także zwiększyć udział w rynku – komentuje Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska, operatora programu.

Uczestnicy mogą otrzymać punkty za zakup paliwa i LPG, za korzystanie z usług myjni samochodowych BP Car Wash, za posiłki i napoje kupione w Wild Bean Cafe, wybrane artykuły w sklepach na stacjach oraz za transakcje dokonane kartą płatniczą Motokarta.