CITROEN C3 AIRCROSS Z PRESTIŻOWĄ NAGRODĄ – ZŁOTĄ KIEROWNICĄ

Citr-c3airc-t1

Nowy kompaktowy SUV – Citroën C3 Aircross, który trafi do polskich salonów w listopadzie br., zdobył tytuł Złotej Kierownicy tygodnika Auto Świat w kategorii małe SUV-y.

Uroczysta gala podsumowująca plebiscytu odbyła się podczas targów Warsaw Moto Show w Ptak Expo w Nadarzynie.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Citroën kontynuuje swą ofensywę modelową wprowadzając pierwszy z planowanych w najbliższym czasie modeli SUV.

C3 Aircross jest kompaktowym, pełnym wyrazu modelem marki którego charakter odzwierciedlają liczne możliwości personalizacji, obejmujące 90 kombinacji wyglądu zewnętrznego i pięć możliwości wyboru tonacji wnętrza. Dzięki uniwersalenmu charakterowi, przestronnemu wnętrzu, o dużych możliwościach konfiguracji, doskonałemu doświetleniu oraz dużemu prześwitowi – 17,5 cm i 12 dostępnym systemom wspomagania prowadzenia nowe auto ma wielkie szanse na osiągnięcie rynkowego sukcesu.

Citr-c3airc-t2

Model C3 Aircross stworzony został w myśl programu „Citroën Advanced Comfort”.

WYRÓŻNIONY PRZEZ CZYTELNIKÓW

Złota Kierownica to jeden z najbardziej prestiżowych europejskich plebiscytów motoryzacyjnych, który organizowany jest od 1976 roku. Przyznawane są w nim wyróżnienia dla najlepszych aut prezentowanych w danym roku, które znalazły uznanie w oczach czytelników. W Polsce plebiscyt organizowany jest od 2009 roku przez tygodnik „Auto Świat”. W tegorocznej edycji plebiscytu, nowy Citroën C3 Aircross zdobył jeszcze przed debiutem na krajowym rynku uznanie czytelników, pokonał między innymi Toyotę CH-R w bardzo konkurencyjnej kategorii małych SUV-ów.

– Citroën zmienia się w myśl nowego hasła marki Citroën Inspired by You. Zdobycie przez tak mało jeszcze znany polskim kierowcom model, prestiżowego tytułu Złotej Kierownicy jest dowodem na to, że przyjęty jeszcze przez Citroëna C4 cactus i nowego C3 kierunek rozwoju podoba się polskim użytkownikom i zarazem potwierdzeniem przyjętego przez markę myślenia, że najważniejszy jest człowiek i jego potrzeby oraz wygoda na co dzień – powiedział po odebraniu nagrody, Tomasz Mucha – PR manager marek Citroën i DS.