MINI: REKORDOWA SPRZEDAŻ W POLSCE W PIERWSZYM PÓŁROCZU

mini-sprze12

Pierwsze półrocze br. roku było bardzo dobrym okresem dla MINI. W tym czasie polscy klienci zarejestrowali 911 samochodów brytyjskiej marki premium.

Stanowi to 32 proc. wzrost w porównaniu do pierwszych sześciu miesięcy ubiegłego roku. W zaledwie 4 miesiące od debiutu w salonach najpopularniejszym modelem okazał się Countryman.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Rozbudowa portfolio o nowe propozycje pozwala MINI rozwijać się na polskim rynku.

Najbardziej popularny w pierwszym półroczu okazał się Countryman, który znalazł aż 401 nabywców. Nowa wersja pięciodrzwiowego crossovera, który jest największym modelem w portfolio, zadebiutowała w polskich salonach w lutym. Kluczowa okazała się stylistyka, bogate wyposażenie i praktyczność. Do obecnych na rynku wersji benzynowych i napędzanych silnikiem diesla, w drugiej połowie roku dołączy Countryman Cooper S E All4 – pierwsza hybryda plug-in w ofercie marki.

Na drugim miejscu uplasował się MINI Hatch w wersjach 3 i 5-cio drzwiowych, których łącznie zarejestrowano ponad 300 sztuk. Z kolei trzecim najpopularniejszym modelem okazał się obecny na rynku od 2015 roku Clubman, który zanotował 172 rejestracje.

Istotną rolę w sukcesie MINI odgrywa charakter i dalece idąca możliwość personalizacji auta. Kierowca może dobrać specjalne grafiki dachowe, kolor lusterek, czy elementy wykończenia wnętrza. Alternatywnie może zdecydować się na jeden z specjalnych modeli, jak np. MINI Seven czy Carbon Pro Edition.

– Wynik, jaki MINI osiągnęło w pierwszym półroczu 2017 roku bardzo nas cieszy, napawa wielkim optymizmem i zachęca do kontynuacji ciężkiej pracy. Potwierdza on również jak silnie nasza marka zadomowiła się w sercach Polaków. Wzbogacenie oferty najpopularniejszego w naszym portfolio MINI Countrymana o wersję plug-in hybrid na pewno przyciągnie do nas wielu nowych fanów. Osoby, dla których obok gokartowej frajdy z jazdy bliskie są także kwestie zrównoważonej mobilności będą mogły wybrać właśnie hybrydowego Countrymana – komentuje Rafał Znyk, Head of MINI Poland.

Dla przedsiębiorców ceniących sobie styl MINI marka ma także specjalną ofertę biznesową. Wszystkie trzy najpopularniejsze modele marki dostępne są w wersjach Business Edition. Przykładowy koszt raty miesięcznej w ramach MINI Comfort Lease to 650 zł netto dla modelu Hatch Business Edition, a 850 zł netto dla największego w rodzinie Countryman Business Edition. Modele są także dostępne ramach wynajmu długoterminowego Alphabet z ratą miesięczną zaczynającą się od 999 zł netto.