MITSUBISHI: ADAM MĘCIŃSKI – KTO KUPUJE MODEL SPACE STAR?

MSSt1

W trzy tygodnie po swojej polskiej premierze, nowy model Mitsubishi Space Star trafił już do pierwszych 160 klientów.

Połowa klientów wybrała żywe, kontrastowe kolory nadwozia, takie, jak zielony, niebieski i czerwony, podczas, gdy reszta nabywców zdecydowała się na stonowane barwy. Potwierdza to fakt, że nowy pojazd jest doceniany zarówno przez młodych, jak i dojrzałych nabywców.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

MITSUBISHI: SPACE STAR WYSTARTOWAŁ W POLSCE


 

– Analiza kolorów nadwozia pokazuje, że ten lekki, zwrotny, dynamiczny a jednocześnie niezwykle oszczędny i przystępny cenowo model trafia w gusta zarówno młodych ludzi, jak i osób starszych. Cieszymy się z tego, że nowy Space Star bardzo podoba się młodym osobom, które wybierają żywe, kontrastowe barwy, a świadczy o tym fakt, że najpopularniejszymi kolorami wśród nabywców tego modelu są czerwony i niebieski. Dobrze świadczy o modelu Space Star fakt, że dzięki swoim zaletom, bogatemu wyposażeniu i atrakcyjnej cenie jest w stanie sprostać potrzebom wielu grup odbiorców – w tym także rodzin i osób po 50. roku życia, którzy wybierają raczej kolor grafitowy, czarny, biały i srebrny – mówi Adam Męciński, szef działu marketingu i sprzedaży polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Kolor jest sprawa indywidualną – nam na przykład najbardziej podoba się odcień zielony (większości) i niebieski…

MSSt2

Fot.: Marcin Karaczun