NAVITEL: REKORD SPRZEDAŻY I ROZBUDOWA STRUKTUR

navite-sprze1

Firma Navitel Poland, działająca od stycznia 2015, sprzedała już ponad 215 tysięcy urządzeń. To wzrost o około 140 procent w porównaniu z wynikiem z ubiegłego roku.

Firma prężnie rozwija się nie tylko na rynku polskim, ale również i europejskim, dostarczając klientom nawigacje, wideorejestratory oraz tablety.


Zobacz także:

GPS / AUDIO

NAVITEL – NAWIGACJE


 

– Ten sukces jest efektem wytężonej pracy całego zespołu, który w niespełna 3 lata sprawił, że mała firma znalazła się w gronie międzynarodowych brandów. Gdy stawialiśmy pierwsze kroki, wielu specjalistów z branży nowych technologii ostrzegało nas, że typowe nawigacje samochodowe to urządzenia, które niebawem całkowicie znikną z rynku i zostaną zastąpione przez aplikacje na smartfony. To bardzo wymagający i nasycony rynek, tym większe brawa dla naszego działu handlowego oraz partnerów biznesowych. W 2016 roku sprzedano 90 tysięcy urządzeń marki Navitel, a w tym roku udało się ten wynik jeszcze poprawić. Co zadecydowało o tym sukcesie? Dziś na rynku ważna jest innowacyjność. Produkty takie jak tablet z nawigacją czy lusterko samochodowe z wideorejestratorem wyróżniają nasze portfolio na tle konkurencji. Do tego nieustanna analiza potrzeb konsumentów, obserwowanie trendów i obsługa serwisowa na najwyższym poziomie – mówi Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.

Firma w krótkim czasie zbudowała silną markę – po pierwszym kwartale bieżącego roku uplasowała się na drugim miejscu w rankingu sprzedaży urządzeń GPS. Navitel może pochwalić się prestiżowymi wyróżnieniami: nagrodą „Nawigacja Roku 2016” w Mobility Trends, nagrodami „Mistrzowie Nowych Technologii” w plebiscycie organizowanym przez redakcję magazynu IT Reseller: „Najlepszy Serwis Producencki” i „Producent Roku” w kategorii Motoryzacja.

Otrzymała również wyróżnienie w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: Systemy nawigacyjne.

– Choć te wyniki bardzo nas cieszą, nie spoczywamy na laurach i skupiamy się na nowych wyzwaniach. Nie chodzi tylko o kolejne urządzenia, które planujemy wprowadzić. Polski oddział Navitel odpowiada za rozwój firmy na całą Europę Środkową. Następny krok to rozbudowa struktur marketingowych, sprzedażowych i serwisowych przynajmniej w siedmiu krajach. Wierzymy, że zdobyte doświadczenie pomoże nam wejść na te rynki w odpowiedni sposób. To ambitne plany, ale przecież wciąż powtarzamy, że z nawigacją Navitel zawsze dojedziesz do celu!- dodaje Tobiasz Jankowski.

W tym roku firma rozbudowała swoje portfolio o nową gamę produktową – tablety z funkcją nawigacji i rozpoczęła ekspansję na sąsiednie rynki. Urządzenia są dostępne w Estonii, Rumunii, na Litwie, Łotwie, Słowacji i Węgrzech.