PORSCHE: NOWE ODMIANY W RODZINIE 911 CARRERA

911 Carrera 4 GTS Cabriolet

Druga generacja Porsche 911 Carrera GTS staje na linii startu. Cztery odmiany – Coupé i kabriolet dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie – uzupełniają lukę pomiędzy modelem 911 Carrera S oraz stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3.

Oto skrócona lista elementów, które zapewniają najnowszej „911” jeszcze lepsze osiągi i dają jej kierowcy jeszcze większą przyjemność z jazdy: silnik o mocy 316 kW (430 KM), pakiet Sport Chrono oraz aktywny system tłumienia PASM, obniżający prześwit auta o 10 mm.


Zobacz także:

PREMIERY

NISSAN: NOWY 370Z NISMO Z ROZWIĄZANIAMI Z GT-R NISMO


 

911 Carrera GTS z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 sek. (Cabriolet: 4,2 sek.), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h – najszybsze Coupé z tylnym napędem i ręczną skrzynią biegów osiąga 306 km/h. Poprawa wydajności nie wiąże się jednak ze wzrostem zapotrzebowania na paliwo – średnie zużycie benzyny pozostaje niezmienne względem korzystnych wyników modeli S.

 

Jeśli uwzględnić dodatkowe elementy wyposażenia, nowe modele wyróżniają się również atrakcyjną ceną. Seryjnie dysponują m.in. biksenonowymi reflektorami z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz sportowym wydechem, generującym niepowtarzalny dźwięk, zarezerwowany wyłącznie dla odmiany GTS. Na kierowcę i pasażera czeka ekskluzywne, wykończone Alcantarą wnętrze – w tym charakterystyczne dla modeli GTS, skórzane fotele z siedziskiem i oparciem pokrytym właśnie Alcantarą.

Wygląd zewnętrzny nowych “911” – podobnie jak innych samochodów Porsche z rodziny GTS – znacząco różni się od pozostałych modeli Carrera. Wszystkie cztery odmiany mają karoserię 911 Carrera 4 z poszerzonymi tylnymi nadkolami i szerszym rozstawem kół. Seryjne są także 20-calowe, zaopatrzone w centralną śrubę obręcze w kolorze matowej czerni. Z przodu uwagę zwracają specjalne akcenty ozdobne oraz przyciemniane klosze biksenonowych reflektorów, a z tyłu – czarne pasy przebiegające przez unikalną pokrywę silnika oraz czarne końcówki wydechu z lśniącym wykończeniem.

Po wprowadzeniu nowych odmian gama modelowa 911 Carrera liczy 12 sportowych aut na trzech poziomach mocy, dostępnych z nadwoziami Coupé i Cabriolet oraz z napędem na tylną lub obie osie.

Sprzedaż odmian GTS rozpocznie się w listopadzie br.