ROSZADY PERSONALNE W POLSKIEJ GRUPIE VOLKSWAGENA

lukzad1pg

W dniu 1. czerwca 2015 roku funkcję dyrektora marki Volkswagen w Polsce obejmie Łukasz Zadworny. Tego samego dnia Dyrektorem marki Škoda Polska obejmie Tomasz Porawski.

Łukasz Zadworny (zdjęcie powyżej) od 13 lat związany jest z marką Skoda. Przez 7 lat pełnił funkcję dyrektora Działu Marketingu, przez ostatnie 6 lat zarządzał marką w naszym kraju.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

W tym czasie marka Skoda osiągnęła pozycję lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce i utrzymuje ją nieprzerwanie przez ostatnie 6 lat. W 2009 roku udział w rynku marki wyniósł 11 procent. W roku 2014 zarejestrowano 43 301 szt. co przełożyło się na 13,3 procent udziału w rynku samochodów osobowych w Polsce.

tompo1Tomasz Porawski (na zdjęciu obok) swoją karierę w marce Škoda rozpoczął w 1997 roku, od 2009 roku pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży.

Stanowisko Dyrektora Sprzedaży Škoda obejmie Dariusz Brodnicki, dotychczasowy zastępca Dyrektora Sprzedaży.

Wojciech Tomaszkiewicz objął funkcję dyrektora marki Volkswagen w listopadzie 2012 roku. W okresie gdy zarządzał marką Volkswagen, notowała ona rekordowe wyniki. W 2014 roku zarejestrowano 31 258 osobowych Volkswagenów w Polsce (2012: 22 640 szt.). Udział w rynku w minionym roku wyniósł 9,6 procent (2012: 8,37 proc.). Marka Volkswagen pod kierownictwem W. Tomaszkiewicza została też leaderem rankingu poziomu satysfakcji z usług dealera w zakresie sprzedaży samochodów nowych (NCBS) oraz zajmuje mocne 2. miejsce w tego typu rankingu odnoszącym się do obszaru usług posprzedażnych.

W. Tomaszkiewicz będzie kontynuował dalszą karierę w strukturach Volkswagena, szczegóły zostaną zakomunikowane w późniejszym terminie.