TOKIO 2015: ŚWIATOWA PREMIERA M4 GTS I INNE NOWOŚCI

tok_bmw1

Na 44. salonie samochodowym Tokyo Motor Show (30.10- 08.11 br.) BMW prezentuje jedną światową premierę i 4 premiery azjatyckie.

Główna nowość to BMW M4 GTS: ekskluzywny model specjalnej edycji służy jako pokaz możliwości technologicznych. Ultralekka inteligentna konstrukcja i istotny wzrost mocy dzięki innowacyjnemu systemowi wtrysku wody.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

TOKIO 2015


 

Tylne lampy zespolone w technologii OLED (organiczne diody świetlne LED) debiutują w samochodzie produkowanym seryjnie, wnosząc wyróżniający świetlny znak firmowy.

tok_bmw2

Specjalna edycja BMW M4 Coupe pokazuje nowe możliwości modelu. Jeszcze wyraźniej podkreśla sportowe geny – to samochód zaprojektowany z myślą o torze wyścigowym – a jednak gotów do codziennego użytkowania na zwykłych drogach. Seria limitowana została ograniczona do 700 sztuk i stanowi „prezent jubileuszowy” BMW z okazji 30-lecia modelu BMW M3, które zaczęto produkować w 1986 r.

tok_bmw3

BMW M4 GTS nawiązuje do BMW M3 GT (1995), M3 CSL (2003), M3 GTS (2010) i M3 CRT (2011). BMW M4 GTS dowodzi możliwości innowacyjnych inżynierów BMW M, wykorzystując przełomowe technologie, jak wtrysk wody, który zdecydowanie podnosi moc do 368 kW/500 KM (średnie zużycie paliwa: 8,3 l/100 km, emisja CO2: 194 g/km), czy inteligentna ultralekka konstrukcja (masa jednostkowa na poziomie 3,0 kg/1 KM).

Azjatycka premiera nowego BMW serii 7. Szósta generacja luksusowej limuzyny wykorzystuje technologie zaczerpnięte z modeli BMW i, w tym redukującą masę strukturę nadwozia stworzoną z wykorzystaniem karbonu.

tok_bmw4

Azjatycka premiera nowego BMW X1. Druga generacja kompaktowego auta – proporcje, wnętrze oraz wyposażenie nawiązują do większych modeli BMW X. Silniki, skrzynie biegów i napęd na wszystkie koła xDrive zostały zmienione. Jeszcze większe są możliwości sportowe oraz wydajność. Zwiększyła się też przestronność i funkcjonalność.

Technologia eDrive rozprzestrzenia się na modele klasycznych typoszeregów BMW. System napędowy typu plug-in hybrid opracowany przez BMW Group i dostosowywany do konkretnych modeli zapewnia elektryczną mobilność, wydajność i radość z jazdy. Do BMW X5 xDrive40e dołączają przedstawiciele trzech kolejnych segmentów w postaci BMW 740e, 330e oraz 225xe. Producent oferuje technologię plug-in hybrid we wszystkich klasach.

tok_bmw6

BMW 330e z elektrycznym systemem napędowym świętuje premierę azjatycką. Sportowe geny znalazły pełny wyraz także w modelu hybrydowym plug-in. Średnie zużycie paliwa wynosi 2,1- 1,9 l/100 km, a emisja CO2 49- 44 g/km.

Azjatycka premiera BMW serii 2 Active Tourer z napędem eDrive w modelu 225xe. Rozplanowanie wnętrze połączone jest z systemem napędowym – hybrydowy model plug-in posiada po raz pierwszy technologię eDrive z montowanym z przodu poprzecznie trzycylindrowym silnikiem benzynowym oraz napędem na przednie koła. Silnik elektryczny napędzający tylne koła zapewnia efekt systemowego napędu na cztery koła. Systemowe parametry łączne to moc 165 kW/224 KM, średnie zużycie paliwa – 2,1- 2,0 l/100 km, emisja CO2 – 49- 46 g/km.

BMW i prezentuje też na targach motoryzacyjnych w Tokio swoją aktualną paletę modelową, w tym innowacyjne usługi z zakresu 360° Elektric.

tok_bmw7