AAA AUTO: POLACY KOCHAJĄ SWOJE UŻYWANE SAMOCHODY

AAA _Walentynki1

Z rezultatów badania opinii przeprowadzonego wśród klientów AAA Auto wynika, że Polacy żywią do swoich samochodów używanych gorące uczucia.

Aż 71 procent badanych zadeklarowało, że „kocha“ swoje auto. Miłość do samochodu Polacy wyrażają na rozmaite sposoby, a wśród nich króluje regularne ich mycie – aż 58 proc. respondentów wybiera ten sposób ekspresji uczucia.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Ponadto 69 proc. badanych przyznało, że stosuje wobec swoich samochodów imiona i inne czułe określenia.

Badanie przeprowadzono na próbie 112 klientów czterech polskich oddziałów firmy: w Warszawie, Piasecznie, Katowicach i Wrocławiu, metodą ankiety telefonicznej. W ramach ankiety zadano trzy pytania: 1) Jakbyś opisał uczucia w stosunku do swojego używanego samochodu?, 2) Jak wyrażasz uczucia w stosunku do swojego samochodu?, 3) Czy nadałeś mu jakieś imię? Jak go określasz?.

Aż 71 proc. badanych zadeklarowało, że „kocha“ swój samochód używany, 14 proc. przyznało, że go „lubi“, dla 12 proc. był on obojętny, a brak sympatii do swojego auta zadeklarowało zaledwie 3 proc. badanych.

– Cieszy nas bardzo to, że Polacy żywią tak ciepłe uczucia w stosunku do swoich aut, bo to pokazuje, że nasza praca ma sens. Jako AAA AUTO dokładamy wszelkich starań, by opuszczające nasze salony auta nadawały się do zakochania od pierwszej przejażdżki – powiedziała Karolína Topolová, Dyrektor Generalna AAA Auto.

Polacy także chętnie wyrażają pozytywne uczucia w stosunku do swoich aut używanych. 58 proc. z nich regularnie dba o czystość pojazdów, 15 proc. dba o ładny zapach w samochodzie, 14 proc. kupuje gadżety, a 7 proc. tuninguje auta.

Aż 69 proc. badanych przyznało się do tego, że nadało swojemu używanemu samochodowi imię lub określa go w czuły sposób. Klienci AAA Auto wykazują się w tym zakresie dużą pomysłowością, najczęściej czerpiąc ze świata zwierząt. „Wilk”, „pantera”, „pszczółka”, „misiu” – to tylko niektóre z „imion” aut.