LEXUS POLSKA SPONSORUJE IGĘ ŚWIĄTEK – RADOŚĆ Z SUKCESU

W połowie bieżącego roku Lexus Polska nawiązał współpracę z najbardziej utalentowaną tenisistką młodego pokolenia – Igą Świątek.

Umowa uwzględnia branding, a logotyp japońskiej marki pojawił się na oficjalnym stroju turniejowym zawodniczki.


Zobacz także:

SPORT

ROZMAITOŚCI


 

W sobotę 10 października na paryskich kortach polska tenisistka zwyciężyła w Wielkoszlemowym Turnieju Roland Garros. Iga Swiątek od dziecka wiedziała, że gra w tenisa jest tym, co chce robić. Pochodzi ze sportowej rodziny – jej tata Tomasz uprawiał wioślarstwo i w 1988 roku reprezentował Polskę na igrzyskach w Seulu.

Jako młodziczka i kadetka odniosła wiele sukcesów w Polsce i za granicą, m.in. triumfując w deblu w mistrzostwach Europy (2015 i 2016). W juniorskim tenisie odniosła kilka znaczących sukcesów – największy to wygrany w 2018 roku Wimbledon. Drugi juniorski wielkoszlemowy triumf Świątek odniosła w deblu na kortach Rolanda Garrosa w 2017 roku.

Przełom w zawodowej karierze to 2019 rok, gdy 18-letnia Iga wkroczyła w dorosły tenis, startując już we wszystkich największych i najbardziej prestiżowych turniejach – włącznie z Wielkimi Szlemami oraz Indian Wells czy Miami. Zdarzało jej się pokonywać gwiazdy (np. Caroline Wozniacki czy mistrzynię olimpijską Monicę Puig). Pod koniec kwietnia po raz pierwszy awansowała do czołowej setki listy WTA, a sezon zakończyła na 49. miejscu.

Teraz Iga przeszła do historii polskiego tenisa jako pierwsza mistrzyni Wielkiego Szlema w singlu. Prywatnie jest wielką fanką muzyki rockowej, serialu „Mad Men” i książek Kena Folletta. Chętnie wykazuje się też w kuchni – włoskie tiramisu o prymat wśród ulubionych potraw rywalizuje z daniami hinduskimi, koniecznie w wersji mniej ostrej!

– Lexus zaangażował się w sport, ponieważ osiągnięcia sportowców są wymierne – swoje osiągnięcia zawdzięczają pracy, determinacji i talentowi. Są wzorem i inspiracją dla młodych ludzi. Mamy nadzieję, że dzięki nim polski sport mocno zaistnieje na międzynarodowych arenach – powiedział Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

– Wybór Igi Świątek nie jest przypadkowy. Najlepsza technika, niezwykłe umiejętności oraz wrażliwość – te cechy możemy znaleźć zarówno u Igi, jak i w naszych samochodach oraz całej filozofii Lexusa – zapewniła Monika Małek, PR Manager Lexus Polska.

Lexus mocno angażuje się we wspieranie polskich sportowców. Japońska marka współpracowała m.in. z Agnieszką Radwańską i Marcinem Gortatem.

– Jestem bardzo zadowolona z nawiązania współpracy z marką Lexus Polska, opartej na wartościach, które podzielamy. Cieszy mnie również to, że Lexus wspiera moje zawodowe przedsięwzięcia. Mam poczucie, że razem możemy zajść naprawdę daleko – przyznała Iga Świątek.

– Iga ma w Lexusowej rodzinie wsparcie i bez względu na wyniki jest członkiem naszego teamu. Wie, że może liczyć na nas w każdej sytuacji. Mam nadzieję, że czuje, iż stoi za nią potężna firma i wszędzie na świecie wychodząc na kort może być pewna, że jesteśmy z nią, że trzymamy kciuki i kibicujemy jej całym sercem – dodał Jacek Pawlak.

Od czasu powstania marki w 1989 roku w USA, Lexus wytyczył nowe standardy jakości produktu. Filozofia marki stanowi inspirację dla przedstawicieli świata kultury, sztuki i sportu na najwyższym światowym poziomie…