MERCEDES: NAJLEPSI DEALERZY NAGRODZENI

Mede 1

Poziom obsługi klienta i jakość serwisu bezpośrednio przekładają się na satysfakcję nabywców oraz kierowców. Mercedes- Benz Polska co 6 miesięcy monitoruje i ocenia działalność swoich dealerów, a co roku najlepszym z nich przyznaje nagrody.

Dealerów ocenia się w pięciu kategoriach: sprzedaży aut osobowych, dostawczych, ciężarowych, serwisu i części oraz usług finansowych. W przypadku każdej z nich punktowane są cztery kryteria: realizacja celów/osiąganie wzrostu działalności, kondycja finansowa, jakość obsługi klienta oraz jakość współpracy z krajową centralą.


Zobacz także:
UŻYTKOWE
POZNALIŚMY DEALERA ROKU – Z OCIĄŻA


Mede 2

Oceny dokonuje Dział Zarządzania Siecią Dealerską, a rezultaty ogłaszane są podczas spotkania w Warszawie. Regularne monitorowanie działalności pozwala podnosić jakość usług – nie tylko w zakresie bieżących potrzeb serwisowych, ale i we wdrażaniu rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów zarządzania flotą samochodową.

Tytułem Dealera Roku 2014 – czyli firmy, która uzyskała najlepszy wynik we wszystkich kategoriach za rok 2013 – nagrodzono firmę Duda-Cars S.A.

mede 3

W poszczególnych kategoriach przodują:
• w kategorii Samochody Osobowe: BMG Goworowski Sp. z o.o.;
• w kategorii Samochody Dostawcze: Auto Partner Jan Garcarek i Andrzej Garcarek Sp.J.;

mede 4

• w kategorii Samochody Ciężarowe: Auto Partner Jan Garcarek i Andrzej Garcarek Sp.J.;
• w kategorii Serwis i Części Zamienne: DDB Auto Bogacka Sp.J.;
• w kategorii Usługi i Produkty Finansowe: DDB Auto Bogacka Sp.J.

mede 5

Jak wygląda wzorowa placówka Mercedes-Benz w Polsce? Widać to na przykładzie salonów Duda-Cars S.A. w Poznaniu, BMG Goworowski Sp. z o.o. w Gdyni czy Auto Partner z Ociąża k. Kalisza. Na klientów czekają tu wygodne kanapy, telewizja, aktualny wybór czasopism, a także dostęp do zimnych i gorących napojów. Przez panoramiczną szybę mogą oni śledzić pracę serwisu, a w razie potrzeby skorzystać z menu restauracji Mercedes Cafe lub pokoju hotelowego.

mede 6