RENAULT POLSKA: NOWY DYREKTOR MARKETINGU

ren_mark

Francisco Hidalgo-Marques został mianowany na stanowisko Dyrektora Marketingu Terytorium East w Renault Polska. Zastąpił Fabrice’a Crevola, który obejmie funkcję Dyrektora Marketingu Renault we Włoszech.

Francisco Hidalgo-Marques, urodzony 26 marca 1977 roku, jest absolwentem Inżynierii Przemysłowej na Politechnice w Walencji. Obecnie jest słuchaczem zaocznych studiów z ekonomii i zarządzania w London School of Economics.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Pracę w Renault rozpoczął w 2003 roku, w Paryżu, gdzie przez następne cztery lata jako Project Manager był odpowiedzialny za wdrożenia systemów informatycznych oraz proces fakturowania, Samsung Motors, dystrybucji i logistyki w Republice Południowej Afryki, Irlandii i Skandynawii. Pełniąc funkcję Senior Managera zajmował się analizą i koordynacją sprzedaży na Europę. Następnie od 2009 roku odpowiadał za strategię marketingową modelu Twingo.

W latach 2011 – 2013 był Dyrektorem Marketingu Renault Samsung Motors w Seulu, w Korei Południowej. W 2013 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego Sprzedaży i Marketingu Renault, odpowiedzialnego za Terytorium East, Włochy i region Adriatyku.