VOLKSWAGEN: CHCESZ MIEĆ SUV-A Z OSIĄGAMI TO ZAMÓW T-ROC R

vw-troc1

Volkswagen rozpoczął przytemperowanie zamówień na najmocniejszą wersję R modelu T-Roc, napędzaną silnikiem o mocy 221 kW/300 KM.

Nowy samochód w standardzie jest oferowany z napędem na cztery koła 4MOTION, 7-biegową przekładnią DSG, progresywnym układem kierowniczym, regulowanym zawieszeniem z możliwością wyboru trybu jazdy i odłączaną kontrolą trakcji.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Kompaktowy crossover przyspiesza do 100 km/h w 4,8 sekundy (moment obrotowy to 400 Nm) i bez problemu osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną, wynoszącą 250 km/h.

vw-troc2

Skuteczny układ hamulcowy zapewnia znakomite opóźnienie. Standardowy system kontroli startu, tzw. Launch Control, umożliwia przyspieszenie na każdej nawierzchni. W wypadku bardzo dynamicznej jazdy na torze elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) można całkowicie dezaktywować. Seryjną 7-biegową przekładnię o dwóch sprzęgłach dostosowano do agresywnego stylu jazdy w trybie Race.

Napęd 4MOTION w ciągu milisekund automatycznie dostosowuje podział momentu obrotowego między koła przedniej i tylnej osi w zależności od przyczepności, co zapewnia najlepszą możliwą trakcję w każdych warunkach.

vw-troc3

Sportowe detale na zewnątrz

Zderzaki w sportowym stylu właściwym dla modeli spod znaku R, wloty powietrza z czarnymi „płetwami” i logo R na czarnej osłonie chłodnicy – to detale zarezerwowane wyłącznie dla modeli przygotowanych przez dział Volkswagen R. Reflektory LED zapewniają optymalne oświetlenie drogi. Światła do jazdy dziennej LED umieszczono pionowo w zderzaku. Osłony tylnych lamp LED mają kolor ciemnoczerwony, typowy dla modeli w wersji R.

Dwie podwójne końcówki układu wydechowego umieszczone po lewej i prawej stronie są chromowane. Opcjonalny układ wydechowy „R” Performance, przygotowany przez firmę Akrapovič, wyróżnia się nie tylko charakterystycznym brzmieniem, ale również tytanowym tłumikiem końcowym wraz z końcówkami układu wydechowego, którego masa jest niższa o aż 7 kg w porównaniu z masą seryjnego układu wydechowego.

vw-troc4

Wnętrze

Wielofunkcyjna sportowa kierownica jest pokryta skórą i ma spłaszczoną dolną część. Szew w kolorze Crystal Grey i logo R przykuwają uwagę. Zmienne przełożenie przekładni kierowniczej zapewnia reakcję kół niezależnie od prędkości jazdy i kąta obrotu kierownicy. W połączeniu z obniżonym zawieszeniem i amortyzatorami o regulowanej sile tłumienia zwiększa to dynamikę jazdy na krętych drogach. Do ręcznej zmiany przełożeń służą dwie łopatki przy kierownicy.

8-calowy ekran dotykowy TFT można sparować ze smartfonem. Opcjonalny interfejs telefonu komórkowego Comfort umożliwia bezprzewodowe ładowanie smartfona. Cyfrowy kokpit umożliwia wybór wyświetlanych parametrów i wyglądu zegarów.

vw-troc5

Nowe auto jest wyposażone w najnowocześniejsze systemy asystujące. Należą do nich seryjny system ostrzegania kierowcy przed niebezpieczeństwem i automatyczna usługa połączeń alarmowych, a także asystent ruszania pod górę i kontrola zjazdu ze wzniesienia.

Systemy asystujące oferowane to m.in., adaptacyjny tempomat z funkcją stop & go, asystent jazdy w korku, system ostrzegania o ruchu drogowym z tyłu pojazdu, system utrzymywania pasa ruchu, system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach bocznych i układ monitorowania przestrzeni przed autem z funkcją awaryjnego hamowania.

porsche-ele-tayc7