VOLKSWAGEN: MOŻNA JUŻ ZAMAWIAĆ T-CROSSA 150 KM

Można już zamówić Volkswagena T-Crossa z silnikiem 1.5 TSI o mocynowy, 110 kW/150 KM. Dotychczasowa oferta została tym samym wzbogacona o jednostkę o dynamicznych osiągach.

Auto wyposażone w silnik o największej mocy spośród wszystkich jednostek stosowanych dotąd w tym modelu jest dostępne w cenie od 89 090 złotych.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

T-Cross z nowym mocnym silnikiem jest nie tylko dynamiczny, ale i oszczędny –średnie zużycie paliwa wynosi 6,4 litra na 100 km (według WLTP). Maksymalny moment obrotowy nowej jednostki napędowej to 250 Nm i jest uzyskiwany w przedziale między 1500 a 3500 obrotów na minutę.

Od 0 do 100 km/h samochód rozpędza się w ciągu 8,5 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 200 km/h. Najmocniejszy silnik jest dostępny wyłącznie w połączeniu z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową (DSG).

T-Cross wzbogacił w minionym roku ofertę SUV-ów Volkswagena. Nieduże auto okazuje się bardzo wszechstronne – przesuwana w zakresie 14 cm kanapa pozwala albo zwiększyć przestrzeń na nogi dla pasażerów siedzących z tyłu, albo – gdy ich nie ma – powiększyć bagażnik. Jego pojemność może wzrosnąć z 385 do 455 litrów, a jeśli złożyć oparcie tylnej kanapy wyniesie ona nawet 1 281 litrów.

Samochód jest skomunikowany z otoczeniem. Podłączenie smartfona do samochodowych multimediów nie stanowi żadnej trudności – służą do tego cztery wejścia USB (dwa z przodu i dwa z tyłu pojazdu). Oferowany w ramach opcji tzw. Digital Cockpit wraz z 8-calowym dotykowym ekranem multimediów oraz Active Info Display znacząco podnoszą komfort.

Pojazd jest też wyposażony w liczne systemy asystujące. W standardzie znajdują się m.in.: Front Assist monitorujący przestrzeń przed samochodem, z funkcjami rozpoznawania pieszych na jezdni oraz awaryjnego hamowania przy niskich prędkościach, Lane Assist utrzymujący samochód na pasie ruchu, system ułatwiający ruszanie z miejsca na wzniesieniu, a także Blind Spot Detection ostrzegający o obecności innego pojazdu w martwym polu widzenia lusterek, a przez to ułatwiający zmianę pasa ruchu.

Ten ostatni współdziała z systemem wspomagającym wyjazd z miejsca parkingowego.