FORD: ŚLEPE RANDKI W MUSTANGU CZYLI 1,5 MILIONA CHĘTNYCH

ford-must-n1

5 stycznia 2017 roku – Amor otrzymał nietypową misję zaopiekowania się pięcioma parami, które miały szczęście umówić się na ślepą randkę w Mustangu, a które wybrano spośród ponad 1,5 miliona użytkowników Tindera zainteresowanych taką przygodą.

Pary zostały dobrane spośród osób, które wyraziły zainteresowanie profilem z następującym opisem: “To randka, na jaką czekasz – Ford Mustang chce Cię zabrać na randkę w ciemno, inną niż wszystkie”.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Pary wyruszały w drogę w na swoją randkę przez Londyn, by trafić do samochodowego kina drive-in w stylu retro, ale otwartego tylko dla nich. Po poznaniu się w drodze na randkę, pary były przepytywane przez gwiazdę telewizyjnej komedii Jarreda Christmasa na wszelkie tematy, od przekonań, po intymne tatuaże, co pomogło przełamać lody.

Czy nasze pary znalazły prawdziwą miłość?

– Pokazać się w Fordzie Mustangu na pierwszej randce, to mocny początek. Taka samochodowa ikona ma wbudowaną zdolność zwracania na siebie uwagi – mówi Jim Farley, wiceprezes wykonawczy i prezes Ford Motor Company na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Ford Mustang na zawsze zmienił sposób, w jaki ludzie postrzegają amerykańskie samochody sportowe.

– Tinder zmienił sposób, w jaki ludzie się poznają. Nasze wspólne działanie miało swój sens i pozwoliło zaiskrzyć uczuciom – podsumował współpracę Derek Callow, wiceprezes odpowiedzialny za międzynarodowy rozwój firmy Tinder.